Thursday 13 January 2011

kengkawan oh kengkawan.. apa nak jadi..?

"cakap salah tak cakap pun salah,
"buat aku serba salah,

lirik lagu ni amat sesuai dgn situasi yg aku hadapi sekarang.. apa nak jadi.. umur dah meningkat tapi perangai masih tak berubah.. nak tegur tak berani,tak tegur lagi menjadi jadi..so aku hanya mampu berdoa agar kengkawan aku diberi hidayah oleh Allah s.w.t, moga mereka diberi petunjuk ke jalan yg diredhai Allah..

semalam aku dapat tahu projek utk tangkap gambar pelajar IPBL tak jadi kerna IPBL tak bujet utk bayar.. so minggu ni aku takdak apa-apa program duit pun tak masyuk.. nak tak nak kena la cari projekl lain.. harap bulan ni ada satu projek shoot wedding or baby photoshoot.. dapat la tambah bajet utk wedding aku nanti..

p/s : jadilah kawan yg saling menbantu.. jangan jadi kawan yg tahu ambil kesempatan sahaja..

2 comments:

  1. kat mana2 kita bertugas pasti, dan mesti ada org2 mcm nie... Yg penting kta tlh berusaha, dan kalau telah dijanjikan rezeki itu milik kta, ia tetap akan menjadi milik kta. InsyaAllah. Semoga terus dipermudahkan perjalanan kehidupan sahabatku ini. =)

    ReplyDelete
  2. tirima kasih sahabatku.. semuanya ada hikmahnya..

    ReplyDelete

Dont worry be happy to comment..