Wednesday 19 January 2011

boleh ke aku kawen..?

agak-agak la boleh ke aku kawen..? nak kata ilmu pandai biasa je.. nak kata matang, entah lah.. nak kata segak ada kot,hehe.. nak kata berharta biasa je.. tapi masalahnya aku rasa nak ada anak.. rasa nak jadi papa.. rasa nak dibelai.. macam mana ni.. agak-agak aku ni layak ke kawen skrg.. umur baru 29 muda lagi..

so.. layak ke aku kawen skrg..? tapi bila duk tengok rakan-rakan yg bermasalah rumah tangga takut gak.. sampai kena naik makahmah pastu duk rebut jaga anak.. entah lah.. sekali pikir rasa takut pun ada nak pikur tangungjawab tu.. ya Allah berilah kekuatan kepada hamba MU ini dalam menempuhi alam rumah tangga nanti.,aminn..

p/s : time nurkilan ditulis perutku dalam keseksaan menahan kelaparan.. pizza oh.. pizza...! aku lapar ni..

2 comments:

  1. InyaAllah, semoga di permudahkan perjalanan hidup wahai teman..

    http://assistantlibrarymalaysia.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dont worry be happy to comment..