Monday 31 January 2011

cara utk renew roadtax keta percuma..?

roadtax dah nak mati.. nasib baik ada simpanan duit syiling.. berkat aku simpan selama setahun.. percaya atau tidak jumlah semua duit yg selama ni aku simpan sekadar utk suka-suka skrg dah dapat aku membantu,hehe..

tapi agak penat nak kira semua duit ni.. tetapi berbaloi rasanya bila hasil tukaran ni aku dapat peridup roadtax keta kesayangan ku.. seronok pun ada.. nak nak time aku amat memerlukan duit ni.. kenduri dah dekat so byk la duit nak pakai,huhu.. cik kiah dah bising kad kawen tak tempah lg.. pening peninggg..

4 comments:

  1. ahakss... aku pun letih gak kira duit syiling aku... mlm neh kire laen total.... mgu depan kira lain total... adoii..... makin susut lagi ade... ahahahahaha..... nasib tak kering teruih.....

    tapi le neh.. aku wat bayo duit kelab.... aahahahah.... bior padan muke sape2 yg berkenaan....

    ReplyDelete
  2. WAH CIK NUYUI PUN SIMPAN DUIT SYILING GAK,HAHA.. agak-agak ada tak yg kaya simpan duit syiling ni..?

    ReplyDelete
  3. kaya kejap le.... pas tu bile nampak mende yg agak2 cukup duit syiling tu membayor.. abessss sudaaa....

    nak lak mengkalau asik membayor tol... huhu.. langsai jugak yg dlm kete tu...

    ReplyDelete
  4. ~Ya Allah..
    tetapkanlah hatinya, perluaskanlah rezekinya, dekatkanlah
    hatinya kepada kebaikan, jauhkanlah hatinya pada kejahatan, tunaikanlah
    hajatnya baik hajat dalam agama,dunia dan akhirat...~


    Jom Singgah blog PP : Baca 12 Buah Buku Setahun.

    ReplyDelete

Dont worry be happy to comment..