Tuesday 16 November 2010

Lu pikir, lu bagus ke..?

Bagus sgt ke hampa ni..? ini kata2 yg aku ingin cakap dekat mereka2 yg berlagak macam bagus n berlagak macam boss.. hampa pkir hampa sape nak bagi arahan ikut suka hampa je.. hampa kena bersyukur kerna kami byk membantu hampa dalam membuat kerja hampa..

" jika ikutkn hati aku nak je aku ungkit semua ni.. tp aku masih ada adat kesopanan lg.. aku nak sabar dulu tengok lagak depa ni yg berlagak macam bossi ni..
jika benda cam ni masih berulang lg.. ada la nant yg kena maki hamun aku time tu hampa nak kata aku ni berkira, tak sporting ke smuaanya dah terlambat kerna kesabaran ada hadnya, jgn sampai aku bertindak diluar jangkaan hampa.. walaupun aku pada zahirnya nampak agak pendiam tp hampa belum kenal sepenuhnya ttg diri aku n sejarah silam aku.. "

jika u r baca kata2 diatas mgkin u r akan pikir '"agak mengerunkn jugak si budak faizal ni.. tengok kecik je tp dalam hati ganas macam mafia..'" ini kata2 yg bergelora dalm hati aku setiap kali ada minah n mamat yg berlagak macam bos.. kita perlu ingat setiap org ada kerja so buat kerja masing2 dan bila melakukan tugas org jgn ambil mudah je.. jika tak tau bertanya la jgn buat bodo je sbb hampa tu memg kurang cerdik.. jgn tonjolkn diri hampa yg tak berapa cerdik tu.. aku harap diaorg ni akan berubah suatu hari nanti agar diaorg ada sifat syukur n rasa tanggungjawab..

Esok Hrai raya korban, dikesempatan ini aku nak ucapkan slamat hari raya aidiladha dan berhati-hatilah semasa memandu pulang kampung n kemana jua distinasi tujuan u r..

No comments:

Post a Comment

Dont worry be happy to comment..