Tuesday 15 September 2009

Lens 50mm 1.8

Akhirnya dapat jugak aku memiliki lens yg comel ni, setelah sekian lama mengidam,hehe.. apa yg membuat aku tertarik tentang lens ni..? firt mestilah ttg pasal kualiti dan harganya yg berpatutan, kedua pasal aku nak belajar buat close up picture ketiga bagus utk buat potret picture serta byk lagi boleh buat jika kena ngan gayanya..

org kat atak kenal maka tak cinta begitu lah aku dgn lens ni.. hasilnya lepas balik dr beli lens ni aku terus tembak apa yg ada dekat aku.. sebelah ni hasil dari lens ni + hoya filter for close up.. memang best giler buat close up sampai takda selera nak makan time buka puasa.. walaupun ada ikan besar atas meja.. dalam duk takda selera tu pun habis jugak mknan yg kami oder buktinya lihat bertapa laparnya kami makn licin.. itu pun nasib baik ada member aku yg kuat makn tu.. tak rugi aku ajar dia keluar,hehe..


No comments:

Post a Comment

Dont worry be happy to comment..