Monday 8 August 2011

Hospital kepala batas



"SEDIH" itu yg aku rasa sekarang.. sbb apa..? sebab cik kiah kena tahan dekat wad,huhu.. asalnya mahu ingin ke klinik kepala batas utk daftar buku merah dibawah ni .. tapi bila doktor cek..! kandungan air kurang dalam badan, so kena rujuk ke hospital, malasnya nak p hospital, sbb pengalaman sebelum ni,memberi pengalaman yg kurang enak ttg servis di hospital gov ni..maslahnya, kena lalui bermacam prosedur sebelum boleh masauk wad..



ingatkan bila dah bawa surat dari doktor klinik mudah sikitla prosedurnya..namum apa yg aku pikirkan semuanya meleset,aku kena lalui jugak semua karenah birokrasi yg perlu dilakukan,huhu.. dah la leteh menunggu di klinik dari pagi hingga tengahari tak ilang lagi ,ni kena tunggu kat hospital pulak.."sabar je la.." semua ni dugaan dibulan ramadhan, aku bersyukur kerna byk pahala yg aku dapat bila bersabar ni..



last-last buku merah tak sempat buat.. kena masuk wad dulu.. nampak gayanya kena mai sekali lagi la, bila keluar hospital nanti.. kesian cik kiah, dah la alah teruk, kena p klinik dua tiga kali,huhu..



untuk makluman semua hospital kepala batas ni baru lagi.. bagunan masih cantek dan design pun menarik.. so keadaan nampak macam tak sibuk.. parking pun senang.. pendek kata memang cantek la hospital ni.. serba baru..



p/s: dekat hospital ni ada member aku yg berkerja dibahagian library tp kami dah lost contact..

No comments:

Post a Comment

Dont worry be happy to comment..