Thursday 21 July 2011

Terharu..

"Selamat hari jadi" itu kata-kata yg pertama aku dengar pabila bangun dari tidur. wah..! terkejut + terharu pun ada.. mana tak nya ni firt time aku dengar orang bisikan di telingar aku,huhu terharu sgt.. thanks cik kiah.. (masa bujang dulu takdak org bisiskan,huhu)

inilah sebahagian keindahan berumah tangga.. saling ingat mengingati.. kepada kengkawan yang belum mendirikan rumah tangga coba fikir-fikirkn, ini adalah keindahan bila bergelar suami isteri.. jika belum mampu lagi kena perbanyakkan tabungan anda, moga cepat disatukan.. jika takdak calon lagi, rajin-rajin lah join outting photoshoot, mana tau kot-kot ada yg berkenan dihati,hehe.. tak caya tanya saupix ataupun along.. takdala aku gurau je..

ok.. jgn lupa hargai pasangan anda..

pecah kaca, pecah lah lens..
sudah baca, kena komens..


3 comments:

  1. happy birthday budak kecik.. bila nak dapat anak..

    ReplyDelete
  2. terharu ke tergoda,wakakaa..!

    ReplyDelete
  3. oi..!kasim tak selamat.. aku terharu la.. ang memg kuning la..

    anonymous oi.. lain kali letak la nama.. seng aku nak kenal.. tentg anak aku berserah pada ketentuan illahi..

    ReplyDelete

Dont worry be happy to comment..