Wednesday 10 November 2010

Baby photoshoot.. perlu kesabaran..?

minggu lepas aku p shoot baby di kampung penaga, baby ni anak staf matrik, umur baru 7 bulan. dengan penuh semangat aku mulakan langkah aku di awal pagi bertemankan kamera dan lighting kesayangan aku.. sejurus sampai aku setting semua kedudukan n lighting pastu terus shoot.. dalam duk pening macam mana nak bagi baby tu senyum tetiba mak dia habaq "baby baru lepas deman" hampes tul la penat je aku duk buat lawak.. geram rasanya.. nak buat macam mana semua ni adalah pelajaran.. lepas ni jika ada org suruh shoot baby kena pastikn yg baby tu tak deman, jika tak susah lah kerja aku.. dalam kepala duk pikir ttg pesanan sifu-sifu jgn jadikn kelemahan itu sebg pemusnah semangat kita.. so aku kena think positif..! then aku cuba shoot style baby new born sbb baby ni susah nak senyum so aku try la style ni.. disini aku upload 1 je gamabr ada masa nant aku up lg..

No comments:

Post a Comment

Dont worry be happy to comment..