Thursday 25 August 2011

Library staff



Salam ramadahan semua.. rasanya dah boleh buat ucapan raya kot..! sbb lepas ni aku akan agak sibuk so tak sempat nak update blog ni.. kepada kengkawan semua aku minta maaf atas segala kesilapan yang telah aku lakukan.. harap kengkawan semua dapat maafkan aku.. jika taknak maafkan pun takpa sbb siapa la aku ni nak minta orang maafkan aku,huhu..



Raya tahun ini aku beraya di rumah MAK MERTUA BINI aku,hehe.. so kita enjoy la... tahun ni merupakan tahun pertama aku beraya bersama istri tersayang.. so mesti ada kelainan.. sbb sebelum ni balik rumak kita je... tapi la ni lain kena balik rumah mak mertua sama.. lepas tu kena raya rumah adik beradik bini lagi.. alamatnya penat la aku duk berjalan raya.. belah sana kena jaga belah sinun kena jaga jugak.. tu sbb aku ambik cuti sapa hari isnin..hehe..



Kepada kengkawan semua yg menempuhi perjalan yang jauh dan memandu kereta sendiri, pastikan kenderaan anda dalam keadaan baik dan telah di servis.. memandulah dalam keadaan yg tenang, jangan terburu-buru.. dan yang paling elakkan perjalan di waktu malam.. jika nak balik malm jugak pastikan anda rehat secukupnya.. singgah sebentar jika mengantuk.. ingat..! kita balik utk bergembira..!



bila dah beraya tu jgn lupa tangkap gambar family kita.. lepas tu upload di blog, moga kita boleh berkongsi keriaangan masa beraya..

No comments:

Post a Comment

Dont worry be happy to comment..