Monday 25 July 2011

Tak kemana ke EGOan tu..


siapa kata aku ego.. sebenarnya aku memg ego sikit byk.. sbb tu aku sombong dgn rakan sekerja.. so jika ada yg aku tak tegur tu anggapla aku ego dan belagak.. tapi disini bukan nak cerita pasai ego sesiapa just nak share dgn kengkawan semua ttg tingkahlaku atau gelagat orang2 disekeliling kita..

kekadang meluat pun ada bila tengok org berlagak semacam ni.. cakap cam pandai.. tapi buat kerja hampes.. contoh terdekat diri aku ni.. cakap je pandai tp malas,haha.. cakap je nak buat ni nak buat tu.. tapi tak gerak pun, asyik edit ayat-ayat cinta je.. lepas tu bila ada kerja sikit buat-buat kelam kabut pastu merungut depan org.. memg best la perangai aku ni,haha..

so jika rasa diri tu bagus..!

jgn hanya berlakon je..!buktikan..!

jika rasa diri tu rajin..! buktikan..!

jika diri tu hebat..! buktikan..!

jgn asyik bg alasan je..!

renung-renungkan dan cermin diri..!

1 comment:

Dont worry be happy to comment..