Tuesday 19 July 2011

inilah kerja aku seharian..?


salam semua.. hari ni aku takdak mod nak cerita pasai kamera.. pasai apa..? aku ada banyak kerja yg tak siap lagi.. so ari ni aku nak buat kerja.. firt kena siap sebahagian projek pameran utk bulan kemerdekaan tahun ni, kerana bos aku dah minta.. katanya "nak lampirkan skali dalam kertas kerja" so nak tak nak kena cari bahan utk projek ni la.. dlm hati"aku baru duk plan, dah kena buat" second nak buat label pada rak CD (ni pun tak siap lagi..) third nak lekat paper cuting..( yg ni dah seminggu aku tak usik)

"BULAN KEMERDEKAAN" ini yg aku duk pikir skrg.. nak siapkan juugak benda alah ni.. jika tak, balik rumah pun tak tenang..janji siap..! kepala pun dah berat nak taip pun malas.. ptg satgi kena turun padang pulak,nasib-nasib..!

p/s: pesan kawanku > kerja mesti kena bodek baru bos sayang..
p/s: pesan aku > go to hell..

No comments:

Post a Comment

Dont worry be happy to comment..