Wednesday 26 November 2008

Laporan Terkini..

Rasanya dah lama aku tak kemaskini blog ni..maklum la sejak kebelakangan ni aku sibuk ckit dengan kerja.. asyik duk cari side income je ampai lupa nak update blog ni, buku diari aku dah berapa hari tak tulis, inilah akibat asyik duk kerja, sampai rutin harian aku pun dah berubah, balik kerja pukul 11 malam sambung kerja kat umah lak sampai pkul 1, itu pun jika rajin duk mengadap komputer tu.. jika leteh sgt sampai umah je terus tidur sampai ke pagi..jika tiap-tiap minggu camni baju dalam almari pun kosong,, nak basuh takda masa dan ada penyakit malas tu yg berbakul-bakul bila sekali basuh..
Minggu lepas aku dapat 1 job tembak orang kat kampung.. asyik duk melayan sampai terlupa nak makan.. itu lah perangai aku yg tak elok bila buat kerja sampai makan pun boleh terlupa nampaknya bertambah kering lagi lah aku ni.. abis awek2 lari,hehe.. ok nanti aku uploadkan gmbar yg aku sempat tembak masa majlis tu..

No comments:

Post a Comment

Dont worry be happy to comment..