Tuesday 14 October 2008

sekitar jamuan raya kmpp 2008

riang raya H2P3 memg sempoi habis.. lihatlah gelagat student2 yg asyik makn dan bermesra dengan teman2, knp time aku belajar dulu takda aktiviti camni..

cik mat tengah melayan anak angkatnya.. semuanya seronok bila cik mat bagi duit raya tp yg lagi syoknya ampau tulisan cina pun ada.. memg gempak..

gelagat student makan dengan sopannya, siap duduk bersila lagi,ala-ala bersantai dirumah pulak..rasa nak join sekali je..


juadah yg dihidangkan memang menyelerakan tapi aku dah kekenyangan makn nasi tadi,gka ada beg plastik memg aku dah tapau bawa balik..



budak h2p3 cun-cun belaka,boleh buat pasangan hidup ni,hehe.. tapi aku dah berpunya terpaksa tengok aje.. memang best beraya dekat tempat diaorg, ada budak seorg tu layan aku baik sgt buat aku rasa tak selesa, aku jadi malu alah pulak,, tima kaseh atas layanan adik manis baju merah.. tapi dia takda dalam gambar ni,hehe..

7 comments:

  1. hehe... penat men kejo2 dgn bro faizal...

    ReplyDelete
  2. thanks 4 the duit raye... slmt bkorban.. hehe

    ReplyDelete
  3. penat ke..? asal tak minum air yg dik hunny bawa tu,hehe.. dik hunny rajin2 la masuk library leh sembang2..

    ReplyDelete
  4. masuk library malam2 je.. nmpk abg yg mke serius tu men gem solitaire.. hehehe.. tak caye tanye ar abg tu.. hehe.. yg dok kat sungai jgak tu... hehe.. neh.. nak duet raye aji plak.. hihi

    ReplyDelete
  5. library tak bukak pun petang jumaat tu.. hiiiiiii..... :(

    ReplyDelete
  6. maaf..petg tu kita org dapt arahan kena tutup library, then tggu apa lg tutup la.. so macam mana kes dik hunny tu.. jika ada masa mai kaunter atas kita slow talk,hehe..

    ReplyDelete
  7. rindunye nk balik kmppp.. :(

    ReplyDelete

Dont worry be happy to comment..