Sunday 12 October 2008

aku faizal faiz pijel pija ajai budak kecik

salam perjuangan.. itulah kata-kata yang aku paling suka dengar bila org bertegur sapa.. memberi aku semangat utk berjuang dan teruskan perjuangan aku utk menjadi yg terbaik. sejarah tentang diri aku, dilahirkan di kampung sungai petai, aku dibesarkan oleh kedua ibu bapa aku yg tercinta.
Pendidikan aku seawal umur 5 tahun apabila aku dihantar ke sekolah pusat asuhan tunas islam (PASTI) selama duatahun disitu, selepas itu aku bersekolah di sek. keb. Jelutong dari darjah 1 hingga 6 habis darjah 6 aku sambung ke Sek. Men. Keb Tangku Menteri dekat Changkat Jering, dari tingkatan 1 hingga 3 aku tiada masalah sgt tentg pembelajaran apabila naik tingkata 4 bermulalah perubahan dalam hidup aku, ia bermula selepas permergian Ayah aku yg tercinta semasa aku tingkatan 3. setakat ini dahulu cerita ttg diri aku nanti aku sambung lagi kerana aku belum bersedia nak war-warkan disini.. bila dah sedia nanti aku bagi tahu..

2 comments:

  1. bro ni mesti budak kecik (pendek), changkat petai punya org camna bro buat blog rupa camni.. jika nak letak gambar lain camna..

    ReplyDelete
  2. bukan changkat petai la,.. aku made in sungai petai...

    ReplyDelete

Dont worry be happy to comment..